loading...
اس ام اس فا(بهترین اس ام اس ها را در این جا بیابید
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
ترینر بازی NFS: Run 0 80 reza
راهنمایی بازی شمشیر نادر 0 69 reza
ترینر بازی مافیا 2 0 80 reza
ترینر بازی مافیا 2 0 65 reza
تریلر گیم پلی بازی fifa14 0 99 reza
تریلر بازی call of duty ghosts 0 88 reza
تریلر بازی PES2014 0 86 reza
سیو ( باز کندده مراحل بازی ) Prince of Persia 3 The Two Throne 0 75 reza
سیو بازی لاک پشت های نینجا 0 91 reza
دانلود 6 ترینر Assassins Creed 3 0 104 reza
ترینر بازی hitman: Absolution 0 62 reza
ترینر بازی sniper2 0 122 reza
اموزش انلاین کردن بازی gta5 0 105 reza
برنامه مخصوص طراحی شهر در بازي GTA SAN ANDREAS 0 84 reza
اضافات بازی gta 5 0 261 reza
نقد بازی لطفعلی خان زند 0 67 reza
سیو 20 مرحله ی gta 5 به ترتیب 0 125 reza
راهنمایی بازیCall Of Juarez Bound In Blood 0 60 reza
سیو بازی need for speed most wanted 0 70 reza
داستان بازی max payne3 0 68 reza
نقد بازی sleeping dogs 0 103 reza
نقد بازی قتل در کوچه های طهران 0 87 reza
داستان کامل به همراه نکات جالب بازی assassins cread 0 78 reza
کد تقلب بازیMax Payne 2: The Fall of Max Payne 0 71 reza
کد تقلب بازیsims2 0 68 reza
کد تقلب بازی FAR CRY3 0 79 reza
کد تقلب بازي Enter The Matrix 0 69 reza
کد تقلب بازی سام ماجرا جو 0 67 reza
نقد و بررسی بازی سام ماجرا جو 0 71 reza
نقد و بررسی بازیCall of Juarez : Bound in Blood 0 89 reza
رضا بازدید : 37 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)

گرگ هم که باشی

عاشق بره ای خواهی شد

که تو را به علف خوردن وا می دارد

و رسالت عشق این است

شدنِ آنچه نیستی

 

اس ام اس زیبا

اگه عاشقت نبودم ، پا نمی داد این ترانه

بی خیال بد بیاری ، زنده باد این عاشقانه

اس ام اس زیبا

من دیوانه ی آن لحظه ای هستم که تو دلتنگم شوی

و محکم در آغوشم بگیــری

و شیطنت وار ببوسیم

و من نگذارم

عشق من ، بوسه با لجبازی ، بیشتر می چسبد

اس ام اس زیبا

هرگز نفهمیدم فراموش کردن درد داشت یا فراموش شدن

به هر حال دارم فراموش میکنم فراموش شدنم را

اس ام اس زیبا

هیچ میدانستی

زیباترین عاشقانه ای که برایم گفتی

وقتی بود که اسمم را با میم به انتها رساندی

اس ام اس زیبا

دل خوشم با غزلی تازه همینم کافی ست

تو مرا باز رساندی به یقینم کافی ست

قانعم ، بیشتر از این چه بخواهم از تو

گاه گاهی که کنارت بنشینم کافی ست

اس ام اس زیبا

اتاق تنهاییم پا به ماه اتفاق تازه ایست

به گمانم یکی نبود قصه های من در راه است

اس ام اس زیبا

عاشق ترین مرد ، آدم بود

که بهشت را به لبخند حوا فروخت

اس ام اس زیبا

مرا تا نقره باشد می‌فشانم

تو را تا بوسه باشد می‌ستانم

و گر فردا به زندان می‌برندم

به نقد این ساعت اندر بوستانم

جهان بگذار تا بر من سر آید

که کام دل تو بودی از جهانم

اس ام اس جدید

اس ام اس زیبا

نمیدانم چرا بین این همه آدم پیله کردم به تو

شاید فقط با تو پروانه می شوم

پیامک رمانتیک پاییز ۹۲

یا رب تو مرا به یار دمساز رسان

آوازهٔ دردم بهم آواز رسان

آن کَس که من از فراق او غمگینم

او را به من و مرا به او بازرسان

اس ام اس زیبا

هنوز همسوار مرکب خیال من تویی

هنوز هم یگانه شاهکار این قلم تویی

هرآن به یاد تو، به مدح عشق می رسم

و باز شرح هرنگاه عاشقانه ام تویی

اس ام اس زیبا

آن روز ها گنجشک را رنگ می کردند و جای قناری می فروختن

این روز ها هوس را رنگ می کنند و جای عشق می فروشند

آن روزها مال باخته می شدی

و این روز ها دلباخته

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما کاربران گرامی به وبلاگ خودتون خوش اومدید. امیدوارم از مطالب این وبلاگ خوشتون بیاد و نظر بدید. اماده تبادل لینک اتوماتیک با شما دوستان گرامی هستم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 197
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 124
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 273
  • بازدید ماه : 967
  • بازدید سال : 5,110
  • بازدید کلی : 28,546
  • کدهای اختصاصی