loading...
اس ام اس فا(بهترین اس ام اس ها را در این جا بیابید
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
ترینر بازی NFS: Run 0 80 reza
راهنمایی بازی شمشیر نادر 0 69 reza
ترینر بازی مافیا 2 0 80 reza
ترینر بازی مافیا 2 0 65 reza
تریلر گیم پلی بازی fifa14 0 99 reza
تریلر بازی call of duty ghosts 0 88 reza
تریلر بازی PES2014 0 86 reza
سیو ( باز کندده مراحل بازی ) Prince of Persia 3 The Two Throne 0 75 reza
سیو بازی لاک پشت های نینجا 0 91 reza
دانلود 6 ترینر Assassins Creed 3 0 104 reza
ترینر بازی hitman: Absolution 0 62 reza
ترینر بازی sniper2 0 122 reza
اموزش انلاین کردن بازی gta5 0 105 reza
برنامه مخصوص طراحی شهر در بازي GTA SAN ANDREAS 0 84 reza
اضافات بازی gta 5 0 261 reza
نقد بازی لطفعلی خان زند 0 67 reza
سیو 20 مرحله ی gta 5 به ترتیب 0 125 reza
راهنمایی بازیCall Of Juarez Bound In Blood 0 60 reza
سیو بازی need for speed most wanted 0 70 reza
داستان بازی max payne3 0 68 reza
نقد بازی sleeping dogs 0 103 reza
نقد بازی قتل در کوچه های طهران 0 87 reza
داستان کامل به همراه نکات جالب بازی assassins cread 0 78 reza
کد تقلب بازیMax Payne 2: The Fall of Max Payne 0 71 reza
کد تقلب بازیsims2 0 68 reza
کد تقلب بازی FAR CRY3 0 79 reza
کد تقلب بازي Enter The Matrix 0 69 reza
کد تقلب بازی سام ماجرا جو 0 67 reza
نقد و بررسی بازی سام ماجرا جو 0 71 reza
نقد و بررسی بازیCall of Juarez : Bound in Blood 0 89 reza
رضا بازدید : 40 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (0)

 

اس ام اس د ن د و پ نه پ آذر 92

مامانم میگه مگس رو نگاه کن نشسته رو مانیتور

می گم چیکارش کنم بکشمش؟

په نه په بهش بگو یکم عقب تر بشینه چشاش ضعیف نشه

اس ام اس د ن د و پ نه پ آذر 92

از دستشویی اومدم بیرون

همکارم منتظر وایستاده منو دیده میگه

تو بودی تو دستشویی؟

میگم پـَـــ نــه پـَـــ سه نفر دیگه هم هست، من اول شدم

اس ام اس د ن د و پ نه پ آذر 92

بابام با عصبانیت به من گفت : پول ها تو خرج کردی

من گفتم پــَ یکی زد زیر گوشم گفت این کارا مال وب و نته بگو بله

گفتم نه پــَ دوباره زد تو گوشم …

خلاصه انقدر تو گوشی خوردیم

تا اخرش تونستیم بگیم پــَسنداز کردم

اس ام اس د ن د و پ نه پ آذر 92

بعد چند سال دوستمو می بینم میگه زنده ای ؟
پـــــ نه پـــــــ مردم ، گرمم ، نمی فهمم

اس ام اس د ن د و پ نه پ آذر 92

سواره اتوبوس شدم یکی جلو دره

میگم میشه برین کنار میگه: میخواین پیاده بشین

پ نه پ میخوام بری کنار میله های اتوبوس و بگیرام بارفیکس برم

اس ام اس د ن د و پ نه پ آذر 92

داداشم زده تو گوشم می گه درد داشت

می گم پ نه پ حال داد

این دفعه با مایتابه امتحان کن

اس ام اس د ن د و پ نه پ آذر 92

دوستم زنگ زده میگه کجایی؟

میگم استادیوم آزادی، میگه چه خبره فوتباله!

پَ نه پَ britney با rihana کنسرت گذاشتن

منم به عنوان مهمونه ویژه نشستم VIP

اس ام اس د ن د و پ نه پ آذر 92

یارو اومده خونه رو ببینه واسه خرید

تا طبقه سوم با پله اومده میگه پس اینجا کلا آسانسور نداره

پَـــ نَ پَــــ آسانسور داره ولی از طبقه چهارم شروع میشه

اس ام اس د ن د و پ نه پ آذر 92

بش میگم دیروز تو اداره تست اعتیاد میگرفتن یه عده فرار میکردن

میگه معتادا؟

پ نه پ مایکل اسکافیلد و دوستاش

اس ام اس د ن د و پ نه پ آذر 92

به داداشم میگم ساعت 5 میریم خونه خاله تو نمی یای

میگه 5 بعد از ظهر پ نه پ 5 صبح میریم که نمازم با هم بخونیم

اس ام اس د ن د و پ نه پ آذر 92

رفتم خونه دوستم دارم بند کفشمو باز می کنم

میگه میای تو؟

پَــ نَ پَـ نذر کردم پا برهنه برم ، می خوام کفشامو بزارم اینجا

اس ام اس د ن د و پ نه پ آذر 92

حشمت فردوس : صابر ماشین قاسمو تا جایی که جا داره بار بزن قبل بقیه

صابر : همین الان آقاجون؟

حشمت فردوس : د نه د 13 بدر سال بعد!

اس ام اس د ن د و پ نه پ آذر 92

نامزدم برا همیشه میخواست بره خارج

رفتم بدرقش لحظه آخر بهش میگم واقعا میخوای بری

میگه پ ن پ دیدم 6 ساله پا پیش نمیزاری گفتم رومانتیک کات کنیم خاطره شه

اس ام اس د ن د و پ نه پ آذر 92

میگه کی به دنیا اومدی؟

میگم آبان، میگه ینی نیمه دوم؟

پـَ نــه پـَ تو وقت های تلف شده نیمه اول به دنیا اومدم

اس ام اس د ن د و پ نه پ آذر 92

به مامانم میگن مامان شام چی میخوای درست کنی

میگه مگه شام خونه ای

میگم : پـَ نــه پـَ از سواحل گینه با زیر دریایی میان دنبالم

واسه دسرم مریخ دعوتیم شما بخورین مامان جان

برچسب ها اس ام اس پ ن پ ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما کاربران گرامی به وبلاگ خودتون خوش اومدید. امیدوارم از مطالب این وبلاگ خوشتون بیاد و نظر بدید. اماده تبادل لینک اتوماتیک با شما دوستان گرامی هستم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 197
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 124
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 309
  • بازدید ماه : 1,003
  • بازدید سال : 5,146
  • بازدید کلی : 28,582
  • کدهای اختصاصی