loading...
اس ام اس فا(بهترین اس ام اس ها را در این جا بیابید
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
ترینر بازی NFS: Run 0 80 reza
راهنمایی بازی شمشیر نادر 0 67 reza
ترینر بازی مافیا 2 0 80 reza
ترینر بازی مافیا 2 0 65 reza
تریلر گیم پلی بازی fifa14 0 98 reza
تریلر بازی call of duty ghosts 0 87 reza
تریلر بازی PES2014 0 85 reza
سیو ( باز کندده مراحل بازی ) Prince of Persia 3 The Two Throne 0 74 reza
سیو بازی لاک پشت های نینجا 0 90 reza
دانلود 6 ترینر Assassins Creed 3 0 104 reza
ترینر بازی hitman: Absolution 0 62 reza
ترینر بازی sniper2 0 122 reza
اموزش انلاین کردن بازی gta5 0 104 reza
برنامه مخصوص طراحی شهر در بازي GTA SAN ANDREAS 0 82 reza
اضافات بازی gta 5 0 260 reza
نقد بازی لطفعلی خان زند 0 66 reza
سیو 20 مرحله ی gta 5 به ترتیب 0 124 reza
راهنمایی بازیCall Of Juarez Bound In Blood 0 59 reza
سیو بازی need for speed most wanted 0 69 reza
داستان بازی max payne3 0 66 reza
نقد بازی sleeping dogs 0 103 reza
نقد بازی قتل در کوچه های طهران 0 87 reza
داستان کامل به همراه نکات جالب بازی assassins cread 0 77 reza
کد تقلب بازیMax Payne 2: The Fall of Max Payne 0 71 reza
کد تقلب بازیsims2 0 68 reza
کد تقلب بازی FAR CRY3 0 78 reza
کد تقلب بازي Enter The Matrix 0 69 reza
کد تقلب بازی سام ماجرا جو 0 67 reza
نقد و بررسی بازی سام ماجرا جو 0 71 reza
نقد و بررسی بازیCall of Juarez : Bound in Blood 0 89 reza
رضا بازدید : 40 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (0)

رفتم مرکز اهدای خون دختره بهم میگه اومدین خون بدین؟

گفتم پ نه پ خوناشامم اومدم یه ۴لیتری خون بگیرم

شب دور هم با بچه ها شب نشینی داریم

.

اس ام اس جدید

.

سیگارو میبینه تو دستما…!

بازم سوال میکنه سیگار میکشی؟

پ نــه پ میخوام با دودش مثل سرخپوستا باهات رمزی حرف بزنم

ببینم به چند زبان غیر زنده تسلط داری …

.

اس ام اس جدید

.

بابام داره با شیر و دوش حموم ور میره

سه ساعت دم در حموم یه لنگه پا وایسادم

بر می گرده می گه : اِ اِ اِ …! می خوای بری حموم؟

پ نه پ اومدم مسابقات پرورش اندام ، منتظرم برگردی برات فیگور بگیرم

.

اس ام اس جدید

.

می خوامم برم اروپا

طرف میگه که میری عشق و حال؟

پ ن پ می خوام فرار مغز کنم

.

اس ام اس جدید

.

به بقاله می گم هزاری بهتر از این نداری؟

میگه پاره س؟

پ ن پ من ازش خاطره دارم … من ازش خاطره دارم …

.

اس ام اس جدید

.

مهمون اومده خونمون مرغ عشق هامو دیده رو لوستر میگه : مرغ عشقن اینا ؟

گفتم پـَـــ نــه پـَـــ گونه نادری از میمون های بالدارن

که فقط در شمال خونه ما رو لوستر زندگی می کنن

.

اس ام اس جدید

.

ساعت ۵-۴ صبح زنگ زده

گوشی رو برداشتم به زور دارم جواب میدم

میگه خواب بودی؟

پ نــه پ داشتم سر گلدسته ی مسجد محلمون اذان می گفتم

.

اس ام اس جدید

.

به دوستم میگم شب بیا خونه من با بچه ها دور هم باشیم

می گه همین جوری دور همی؟

پ ن پ می خوام پرزنتت کنم

.

اس ام اس جدید

.

به مامانم می گم برسم کو؟

می گه می خوای موهاتو شونه کنی؟

پ نه پ می خوام پسر همسایه بغلیو غشو کنم

.

اس ام اس جدید

.

تو صف ماشین های ونک وایسادم یارو میگه ونک میری آقا ؟

میگم پ ن پ تو صف وایستاده بودم از شما تشکر کنم

.

اس ام اس جدید

.

میرم نونوایی میگم حاجی بش دانا بربری خاشخاشلری ور

میگه سن ترک سن؟

میگم پ ن پ لرم تازه آپگرید شدم

.

اس ام اس جدید

.

پنج نفری رفتیم پیتزا سفارش دادیم یارو میگه تو سالن میخورید؟

پ نه پ میریم تو دستشویی که آب خوردنم دم دستمون باشه !

.

اس ام اس جدید

.

میگه خاک تو سرت این همه موقعیت پ ن پ درست کردم واست استفاده نکردی

منم گفتم پ ن پ خز شده مامان جون

.

اس ام اس جدید

.

به داداشم میگم سر رات داری میای یه لیوان آبم بیار !

بهم میگه تشنته ؟

پَ نَ پَ من آن گلبرگ مغرورم که می میرم ز بی آبی

ولی با منت و خواری پی شبنم نمی گردم

.

اس ام اس جدید

.

پسر همسایمون تو پارک داشت بریک دنس می کرد

یکی اومده بعد نیم ساعت تماشا میگه ایشون داره میرقصه؟

گفتم: پـَـ نه پـَـ شربت خاکشیر خورده می خواد ته نشین نشه!

.

اس ام اس جدید

.

با کلی عشق و علاقه به یه بنده خدا گفتم I love you

میگه با منی منم گفتم پـَـ نه پـَـ با پی ام سی ام

.

اس ام اس جدید

.

سگم رو بردم پیش دامپزشک منشیش میگه سگتون مریضه؟

میگم پ نَ پ خودم هاری گرفتم سگم گفت آشنا داره منو آورد اینجا معالجه کنه

.

اس ام اس جدید

.

شب خونه ی پسرخالم بودم داشتیم فیلم میدیدیم

خالم میاد تو اتاق منو میبینه

میگه : تویی؟

پ ن پ دزدم اومدم یه فیلم ببینم برم

.

اس ام اس جدید

.

تو مراسم خواستگاری بودم که دختر خانم با سینی چایی اومد داخل !

شروع کرد به چایی دادن رسید به من سینی رو گرفت جلوم و گفت بفرمایین

گفتم ممنون اهلش نیستم

گفت منظرتون چاییه؟

پ ن پ ازدواجو میگم

.

اس ام اس جدید

.

دل دردهای شدید دارم دکتر نوشته سونوگرافی رفتم یارو میگه به خاطر دل دردهات سونوگرافی اومدی

پ ن پ اومدم ببینم بچه ام اگه دختره بندازمش آخه شوهرم دختر دوست نداره

.

اس ام اس جدید

.

دکتر به مریضش میگه متاسفانه تو عکس پاتون از دو ناحیه شکسته

یارو میگه یعنی میخوایید گچ بگیریدش؟

پ ن پ می خوام بدم بچه ها با فتوشاپ درستش کنند

.

اس ام اس جدید

.

رفتم کفاشی میگم : آقا واکس دارید؟

میگه: واسه کفشت میخوای؟

میگم : پ ن پ رنجرم برای استتار صورتم می خوام

.

اس ام اس جدید

.

رفتم سرِ خاکِ مادربزرگم دارم با یه تیکه سنگ کوچولو میزنم به سنگِ قبرش

خانومه اومده میگه می خواى فاتحه بخونى؟

میگم پ ن پ کلید نیاوردم موندم پشتِ در

.

برچسب ها پ ن پ ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما کاربران گرامی به وبلاگ خودتون خوش اومدید. امیدوارم از مطالب این وبلاگ خوشتون بیاد و نظر بدید. اماده تبادل لینک اتوماتیک با شما دوستان گرامی هستم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 197
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 168
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 213
  • باردید دیروز : 57
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 213
  • بازدید ماه : 407
  • بازدید سال : 4,550
  • بازدید کلی : 27,986
  • کدهای اختصاصی