loading...
اس ام اس فا(بهترین اس ام اس ها را در این جا بیابید
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
ترینر بازی NFS: Run 0 80 reza
راهنمایی بازی شمشیر نادر 0 69 reza
ترینر بازی مافیا 2 0 80 reza
ترینر بازی مافیا 2 0 65 reza
تریلر گیم پلی بازی fifa14 0 99 reza
تریلر بازی call of duty ghosts 0 88 reza
تریلر بازی PES2014 0 86 reza
سیو ( باز کندده مراحل بازی ) Prince of Persia 3 The Two Throne 0 75 reza
سیو بازی لاک پشت های نینجا 0 91 reza
دانلود 6 ترینر Assassins Creed 3 0 104 reza
ترینر بازی hitman: Absolution 0 62 reza
ترینر بازی sniper2 0 122 reza
اموزش انلاین کردن بازی gta5 0 105 reza
برنامه مخصوص طراحی شهر در بازي GTA SAN ANDREAS 0 84 reza
اضافات بازی gta 5 0 261 reza
نقد بازی لطفعلی خان زند 0 67 reza
سیو 20 مرحله ی gta 5 به ترتیب 0 125 reza
راهنمایی بازیCall Of Juarez Bound In Blood 0 60 reza
سیو بازی need for speed most wanted 0 70 reza
داستان بازی max payne3 0 68 reza
نقد بازی sleeping dogs 0 103 reza
نقد بازی قتل در کوچه های طهران 0 87 reza
داستان کامل به همراه نکات جالب بازی assassins cread 0 78 reza
کد تقلب بازیMax Payne 2: The Fall of Max Payne 0 71 reza
کد تقلب بازیsims2 0 68 reza
کد تقلب بازی FAR CRY3 0 79 reza
کد تقلب بازي Enter The Matrix 0 69 reza
کد تقلب بازی سام ماجرا جو 0 67 reza
نقد و بررسی بازی سام ماجرا جو 0 71 reza
نقد و بررسی بازیCall of Juarez : Bound in Blood 0 89 reza
رضا بازدید : 40 پنجشنبه 29 فروردین 1392 نظرات (0)

مــی بـــیـنی !؟
هــمه چــــیـز زوج و فــــرد شـــده !
حــتّی تـــــو !
حــتّی مـــن !
::
::
پـــرنــده‌ای..
مـــیـانِ چــشمهـایـت..
خـــوابِ “عــاشـق شــدن” مـی‌دیـــد !
پـلک زدی..
بـــرایِ “همــیـشه‌” پـــــریــــد !

 

::
::
کاش می شد
دنیا را
تا کرد و گوشه ای گذاشت ،
مثل جانماز مادر !
::
::
چیزی نیست که مرا سر شوق بیاورد
جز تــــو…
تو هم که نیستی!

::
::

حق الناس همیشه پول نیست
گاهى دل است،
دلى که باید میدادى و ندادى
::
::
نبود … پیدا شد … آشنا شد … دوست شد … مهر شد … گرم شد
عشق شد … یار شد … تار شد … بد شد … رد شد … سرد شد
غم شد … بغض شد … اشک شد … آه شد … دور شد … گم شد
تمام شد
::
::
دلواپسی من از نیامدنت نیست!
می ترسم
در پس این دل دل زدن ها
بیایی و دلخواه تو
نباشم …
::
::
وقتی از همه دنیا ناراحتم ، فقط با فکر کردن به تو آروم میشم
اما وقتی تو ناراحتم می کنی ، همه ی دنیا هم نمیتونه آرومم کنه !
::
::
گفتی قیدت را بزنم اما ندانستی که دوست داشتن من از اول هم بی قید و شرط بود !
::
::
هر من و تویی … همیشه ما نمی شود
درست مثل من و تو
::
::
در انتظارت ،
ثانیه های تاریک فراق را
برسپیدی چشم هایم دوختم
امّا چه بی رحمانه !
تیک تاک ساعت ؛
بر سرم پُتک می کوبید …
قلبم از ضربان ایستاد ؛
وقتی عقربه های ساعت ؛
بر من دهن کجی کردند و
از رفتن نماندند!
و چه زود،
دیر شد آمدنت!
::
::
از من فاصله بگیر ؛ هربار که به من نزدیک می شوی باور می کنم
هنوز می شود زندگی را دوست داشت !
از من فاصله بگیر ؛ خسته ام از این امیدهای کوتاه و واهی …
::
::
دیــــوار اتاقــــــم پــــر از عکسهـــــای دو نفـــــــره ایست…
که قـــــــرار است بعـــــــــدا بیندازیم … !
همان بعـــــــدا که نیســــــت شد در تقویــــــم بودنمــــــان … !
::
::
وقتی کسی در کنارت هست ، خوب نگاهش کن :
به تمام جزئیاتش
به لبخند بین حرف هایش
به سبک ادای کلماتش
به شیوه ی راه رفتنش ، نشستنش
به چشم هاش خیره شو
دستهایش را به حافظه ات بسپار
گاهی آدم ها آنقدر سریع میروند که حسرت یک نگاه سرسری را هم به دلت میگذارند …
::
::
درخت با برگ های خشک و شاخه های شکسته هم هنوز درخت است …
آدم اما “دلش که بشکند” ، دیگر آدم نمی شود !
::
::
یه سری از حرفها هستند که امکان نداره بشه به گفتار تبدیلشون کرد ؛
این حرفا معمولا به اشک تبدیل میشن . . .
::
::
ایـــن آدم ..
محـــــتوی دل اســت !
بــــا احتـــــیاط حــــمل شـــــود !
::
::
بهم گفت کمى از حال و روزت بگو
و من سکوت کردم و سکوت کردم و سکوت کردم ،
اونقدر سکوت کردم که مطمئن شدم چیزى رو از قلم ننداختم !
::
::
ای کــاش یا بـــــــــــودی
یـــــا از اول نبودی !!
ایـــــن که هســـتیو کنــــارم نیســــتی …
“دیـــــــــوانه ام میکنــــــــــد”
::
::
زرد آبی قرمز سفید مشکی
نمیدانم از کدام
رز…
برایت هدیه بیاورم تا در خاطرت بمانم
ای آنکه که
اشکهای
شبانه ام از آن توست…
::
::
یه وقتایی دلت میسوزه
یه وقتایی دلت میشکنه
یه وقتایی دلت میگیره
اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !
::
::
وقـتــی بـهـ نبودنت فـکـر مـیـکـنـمـــ …
بی اخـتـیـآر لـبـخـنـد مـیـزنـمــ
نـمـیـدآنــی کـهـ ایـن لـبخـنـد ؛
تـلـخ تـریـن لـحـظـهـ ـی ِ زنـدگــی امــ رآ بـهـ تـصـویـر مـیـکـشـد !
::
::
گلایه عیبی ندارد ؛ کنایه ویران می کند !
::
::
ﭘﻴﺸﺎﻧﻰ ﺍﻡ ، ﭼﺴﺒﻴﺪﻥ به ﺳﻴﻨﻪ ﺍﻯ ﺭﺍ ﻣﻴﺨﻮﺍﻫﺪ
ﻭ ﭼﺸﻤﺎﻧﻢ ، ﺧﻴﺲ ﮐﺮﺩﻥ ﭘﻴﺮﺍﻫﻨﻰ ﺭﺍ …
ﻋﺠﺐ ﺩﻝ ﭘﺮ ﺗﻮﻗﻌﻰ ﺩﺍﺭﻡ ﻣﻦ !
::
::
پی کلام مگرد!
آنچه می خواستی نگاهت گفت!
::
::
گفتند :
به اندازه ی گلیم هایتان
و به اندازه ی دهان هایتان
اما . . .
حرفی از وسعت آرزو هایمان نزدند
::
::
چه تقدیر بدیست !
من اینجا بی تو می سازم و تو، آنجا با او می سازی…
::
::
اقـــــرار مـــی کـــنم اینــجا بــدون تــو
حـتی بــرای آه کشـــیدن هـــم هــــوا کــــم اســــت . . .
::
::
این روزهـــا دوباره افکارم به سوی تــــو پر می کشد
سنگش نزن تحمل کـــــن !
::
::
کمی مهربانتر باش لطفا …
برای شانه ام سنگین است این سرسنگینی ها …
::
::
خستـگی اَت را ..
تـاولِ زیــر ِ انـگشتهایِ پـایـت را ..
بـرایـــم سوغـاتی آورده ای !
می نشینی ..
نفسی تــازه میـکنی ..
و می روی !
و من ..
چـشم بـه راهِ تــــو ..
به نیمـکت بــودنِ خـود ادامـه مـیدهـــم !
::
::
انــصـاف نــیـست !
تـــو در “قــلـب ِ” مـن بـــاشـی ..
و مـن ،
در “دســتــان ِ” تــــو !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما کاربران گرامی به وبلاگ خودتون خوش اومدید. امیدوارم از مطالب این وبلاگ خوشتون بیاد و نظر بدید. اماده تبادل لینک اتوماتیک با شما دوستان گرامی هستم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 197
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 124
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 280
  • بازدید ماه : 974
  • بازدید سال : 5,117
  • بازدید کلی : 28,553
  • کدهای اختصاصی