loading...
اس ام اس فا(بهترین اس ام اس ها را در این جا بیابید
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
ترینر بازی NFS: Run 0 80 reza
راهنمایی بازی شمشیر نادر 0 69 reza
ترینر بازی مافیا 2 0 80 reza
ترینر بازی مافیا 2 0 65 reza
تریلر گیم پلی بازی fifa14 0 99 reza
تریلر بازی call of duty ghosts 0 88 reza
تریلر بازی PES2014 0 86 reza
سیو ( باز کندده مراحل بازی ) Prince of Persia 3 The Two Throne 0 75 reza
سیو بازی لاک پشت های نینجا 0 91 reza
دانلود 6 ترینر Assassins Creed 3 0 104 reza
ترینر بازی hitman: Absolution 0 62 reza
ترینر بازی sniper2 0 122 reza
اموزش انلاین کردن بازی gta5 0 105 reza
برنامه مخصوص طراحی شهر در بازي GTA SAN ANDREAS 0 84 reza
اضافات بازی gta 5 0 261 reza
نقد بازی لطفعلی خان زند 0 67 reza
سیو 20 مرحله ی gta 5 به ترتیب 0 125 reza
راهنمایی بازیCall Of Juarez Bound In Blood 0 60 reza
سیو بازی need for speed most wanted 0 70 reza
داستان بازی max payne3 0 68 reza
نقد بازی sleeping dogs 0 103 reza
نقد بازی قتل در کوچه های طهران 0 87 reza
داستان کامل به همراه نکات جالب بازی assassins cread 0 78 reza
کد تقلب بازیMax Payne 2: The Fall of Max Payne 0 71 reza
کد تقلب بازیsims2 0 68 reza
کد تقلب بازی FAR CRY3 0 79 reza
کد تقلب بازي Enter The Matrix 0 69 reza
کد تقلب بازی سام ماجرا جو 0 67 reza
نقد و بررسی بازی سام ماجرا جو 0 71 reza
نقد و بررسی بازیCall of Juarez : Bound in Blood 0 89 reza
رضا بازدید : 59 شنبه 24 فروردین 1392 نظرات (0)

ﺍﮔﺮ ﺻﺪ ﺳﺎﻝ ﻫﻨﯽ ﺩﯾﺮ ﺩﻡ ﺑﻤﻮﻧﯽ
ﺍﮔﺮ ﯾﺎﺩﻡ ﻧﻮﯾﯽ ﯾﺎﺩﺕ ﻣﯽ ﻣﻮﻧﻢ

 

اگر صد سال دیگر ازم دور باشی .
اگر یادم نکنی ولی تو در یادم می مانی . . .

 

 

 

 

ﺩﻟﻢ ﺳﯽ ﺩﻭﺱ ﺩﯾﺮﯼ ﺑﯽ ﻗﺮﺍﺭﻩ . . .
ﺷﻮ ﻭ ﺭﻭﺯﻡ ﺗﻤﻮﻣﺶ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭﻩ . . .
ﺩﻋﺎ ﻣﯿﮑﻢ ﮐﻪ ﺗﺎ ﺯﯾﺘﺮ ﺑﯿﻨﻤﺶ . . .
ﮐﻪ ﺩﻭﻧﻢ ﺩﺭﺩ ﺩﯾﺮﯼ ﭼﺎﺭﻩ ﻧﺎﺭﻩ . . .

 

دلم برای تو ای دوست بی قراره . . .
شب و روز دارم انتظارتو میکشم . . .
دعا میکنم که زود تر از تو بمیرم . . .
که میدونم درد دوری سخت تر از مردنه . . .

 

 

 

 

ﻧﻔﺲ ﺑﺎﺩ ﺻﺒﺎ ﺳﯽ ﺧﻮﻡ ﻭ ﺧﻮﺕ ﺧﻮﺷﯽ ﻭ ﮔﺸﺖ ﻭ ﺻﻔﺎ ﺳﯽ ﺧﻮﻡ ﻭ ﺧﻮﺕ
ﺑﺪﯼ ﻭ ﺭﻧﺞ ﻭ ﻋﺰﺍ ﺳﯽ ﺩﺷﻤﻨﺖ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺭﻭﺯ ﺧﺪﺍ ﺳﯽ ﺧﻮﻡ ﻭ ﺧﻮﺕ

 

نفس باد صبا برای من تو خوش باشی .
تمام رنج بدی برای دشمنانت و تمام روزهای خوب برای من و تو .

 

 

 

 

چی ﺩﺭﺧﺖ ﺑﯽ ﺛﻤﺮ ﺣﺸﮏ ﺑﯿﻪ ﺑﺮﮔﻢ
ﺗﺮﮎ ﺩﻭﺳﯿﺖ ﻧﻤﯿﮑﻢ ﺗﺎ ﺭﻭﺯ ﻣﺮﮔﻢ

 

مثل درخت بی ثمر برگهایم خشک شده اند .
ترک دوستی نمیکنم تا روز مرگم .

 

 

 

 

ﻪ ﻣﯿﺘﻮﻧﻢ ﻫﻨﺎﺕ ﺑﮑﻢ ﻧﻪ ﺧﻮﺕ ﻣﯿﺎﯾﯽ
ﻧﺎﻟﮑﻢ ﺭﺕ ﺳﯽ ﻓﻠﮏ ﭘﺲ ﮐﻪ ﻣﯿﺎﯾﯽ

 

نمی تونم که صدایت کنم .و خودت هم که نمی ایی .
صدای ناله ام به گوش فلک رسید پس کی تو می خواهی بیایی .

 

 

 

 

خرم اباد خرم دله جای لرونه .
هر کجا لر بچه اه شیرین زبونه .

 

خرم اباد مردمانش خرم دل هستند .
هر کجا لری هست شیرین زبان است .

 

 

 

 

ﺍﺭ ﺑﻬﺎ ﭼﺮﺥ ﻓﻠﮏ ﯾﺎﺩ ﺗﻮﻧﻪ ﺑﻮﺭ ﺩ ﻭﯾﺮﻡ ﺳﺮ
ﻣﻮﻧﻢ ﺯﯾﺮ ﺑﺎﻟﻢ ﮐﺰ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺁﺭﻭﻡ ﻣﯿﻤﯿﺮﻡ
ﺩﻭﻧﻢ ﻭ ﺩﺍﻍ ﺣﺮﻓﯿﺎﺕ ﺁﺧﺮ ﻭ ﮐﻬﺴﺎﺯ ﻣﯿﺰﻧﻢ
ﺍﯾﻘﻪ ﻣﺘﻞ ﺧﺶ ﻧﮕﻮ ﻫﯿﺴﻪ ﺧﻮﻣﻪ ﺩﺍﺭ ﻣﯿﺰﻧﻢ

 

اگر روزگار بخواهد تو را از یادم ببرت
و با حرفهایت من را ازار دهند .
منم از دست روزگار و تو خودم را به دار میزنم .

 

 

 

 

ﺩﺭﺩ ﺩﻝ ﺳﯽ کیﺑﻮﻡکی ﺑﯿﺮﻩ ﮔﻮﺵ
ﺩﻭﺳﮑﺖ ﻣﺮ ﺑﻤﯿﺮﻩ ﺑﮑﺖ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ

 

درد دلم را به کی بگویم چه کسی گوش میگیرد .
مگر من بمیرم که تو را فراموش کنم .

 

 

 

 

ﭼﺶ ﻣﯿﺎﺭﻡ ﭼﺶ ﻣﻮﺭﻡ ﺩﻭﺱ ﻧﯽ ﺩﯾﺎﺭﺵ / ﺩﺱ ﺩ ﺩﻧﯿﺎ ﺷﺴﺘﻤﻪ ﻫﺎﻡ ﺩ ﺧﯿﺎﺑﺶ

 

هر چه چشم بر دور دست می اندازم ولی خبری از تو نیست / از دنیا بریدم و همیشه به تو فکر می کنم

 

 

 

 

ﺍﺷﮑﺎﺭ ﺗﯿﺮ ﻫﺮﺩﻣﻪ ﭘﺎ ﻭ ﻓﺮﺍﺭﻡ کس
ﻣﺮﺣﻢ ﺯﺧﻤﻢ ﺗﻮﻧﯽ ﺳﯿﺖ ﺑﯽ ﻗﺮﺍﺭﻡ

 

مثل شکاری که از دست شکارچی تیر خورده در حال فرارم .
فقط درمان من تو هستی و همیشه در فکر تو هستم .

 

 

 

 

ﺗﻤﻮﻡ ﻟﺮﺳﻮﻥ ﺯﯾﺮ ﻭ ﺭﻭ ﮐﺮﺩﻡ ﻫﻤﻪ ﺭﻓﯿﻘﻮﻥ ﮔﻦ ﻭ ﺧﻮ ﮐﺮﺩﻡ ﻫﻤﻪ یک و یک ﺟﺎ ﺧﻮﺷﻮﻥ ﺩﺍﺭﻥ ﻭﻟﯽ ﻫﯿﭻ ﮐﻤﺸﻮ ﻣﻌﺮﻓﺖﺗﻮﻥ ﻧﺎﺭﻥ

 

تمام لرستان را گشتم و تمام رفیق های بدم را خوب کردم… ولی هیچ کدامشان مرام و خوبیشان مثل تو نبود .

 

 

 

 

ﺗﺶ ﻧﯿﺎﯾﯽ ﮐﻨﺞ ﺩﻟﻢ ﺳﯽ ﯾﺎﺩﮔﺎﺭﯼ
ﻫﺮ ﮐﺠﺎ ﮐﻪ ﺳﯿﻞ ﻣﯿﮑﻢ ﺗﻮ ﻭﺍﻡ ﺩﯾﺎﺭﯼ
ﺍﮔﺮ ﺻﺪ ﺳﺎﻝ ﻫﻨﯽ ﺩﯾﺮ ﺩﻡ ﺑﻤﻮﻧﯽ
ﺍﮔﺮ ﯾﺎﺩﻡ ﻧﻮﯾﯽ ﯾﺎﺩﺕ ﻣﯽ ﻣﻮﻧم

 

آتیش زدی به قلبم واسه یادگاری
هرکجانگاه می کنم توجلومی
اگرصدسال دیگه ازم دوربمونی
اگریادم نباشی بازبه یادتم

 

 

 

 

ﭼﻨﯽ ﺳﺨﺘﻪ ﺧﯿﺎﻟﺶ ﺩ ﺳﺮﺕ ﺑﺎ
ﺭﻩ ﺩﯾﺮ ﻭ ﺩﺭﺍﺯﯼ ﺩ ﻭﺭﺕ ﺑﺎ

 

چقدر سخته که فکر تو در یادم باشد
و راه دوری بین من و تو باشد

 

 

 

 

ﺗﻌﺠﺐ ﻧﮑﻪ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﻣﻨﻪ ﻭﻟﯽ
ﯾﻪ ﻋﻤﺮﻩ ﺁﻭﺍﺭﻩ ﺗﻮﻧﻪ

 

تعجب نکن این شماره من است . . .
ولی عمریست که اواره توست . . .

 

 

 

 

چی ﺍﻧﺎﺭ ﮔﻞ ﺩﺍﺭ ﻣﻪ ﺳﯿﺖ ﻫﻼﮐﻢ
ﻧﻪ ﺩﺳﻢ ﻭﺕ ﻣﯿﺮﺳﻪ ﻧﻪ ﭼﻮ ﮔﻼﮐﻢ

 

مانند انار زیبای و من برای تو میمیرم .
برای چیدنت نه دستم به تو میرسد و نه چوب دستیم .

 

 

 

 

ﻫﺮ ﻃﺮﻑ ﮐﻪ ﺳﯿﻞ ﻣﯿﮑﻢ ﻣﯿﺎﯾﯽ ﻭ ﻭﯾﺮﻡ
ﻧﺎﻭﻧﻢ ﮐﻪ ﻏﺶ ﺑﮑﻢ ﯾﺎ ﺳﯿﺖ ﺑﻤﯿﺮﻡ

 

هر طرف که نگاه میکنم تو را می بینم .
نمیدانم غش کنم یا برایت بمیرم .

 

 

 

 

ﻏﻢ ﺩﯾﺮﯾﺖ ﮐﺸﺘﻤﻪ ﻫﺎﻡ ﺩ ﺧﯿﺎﻟﺖ .
عزیزم که میای مردمه سی چش کالت .

 

غم دوریت کشت مرا من به تو فکر میکنم .
عزیزم کی میای که من چشمانت را ببینم .

 

 

 

 

ﻧﻪ ﺩ ﭘﯿﺮﯼ ﺑﻤﯿﺮﯼ ﻧﻪ ﺩ ﺟﻮﻭﻧﯽ
ﻫﻤﻪ ﺩﻧﯿﺎ ﺗﺶ ﺑﯿﺮﻩ ﻫﻪ ﺧﻮﺕ ﺑﻤﻮﻧﯽ

 

نه از پیری بمیری و نه از جوانی .
همه دنیا اتیش بگیره فقط خودت بمونی .

 

 

 

 

همه لرسو خوش او هواه .
مردمونش ساده دل میمون نوازن .

 

همه لرستان خوش اب و هواست .
مردمانش ساده دل و مهمان نوازند .

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما کاربران گرامی به وبلاگ خودتون خوش اومدید. امیدوارم از مطالب این وبلاگ خوشتون بیاد و نظر بدید. اماده تبادل لینک اتوماتیک با شما دوستان گرامی هستم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 197
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 124
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 316
  • بازدید ماه : 1,010
  • بازدید سال : 5,153
  • بازدید کلی : 28,589
  • کدهای اختصاصی