loading...
اس ام اس فا(بهترین اس ام اس ها را در این جا بیابید
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
ترینر بازی NFS: Run 0 80 reza
راهنمایی بازی شمشیر نادر 0 69 reza
ترینر بازی مافیا 2 0 80 reza
ترینر بازی مافیا 2 0 65 reza
تریلر گیم پلی بازی fifa14 0 99 reza
تریلر بازی call of duty ghosts 0 88 reza
تریلر بازی PES2014 0 86 reza
سیو ( باز کندده مراحل بازی ) Prince of Persia 3 The Two Throne 0 75 reza
سیو بازی لاک پشت های نینجا 0 91 reza
دانلود 6 ترینر Assassins Creed 3 0 104 reza
ترینر بازی hitman: Absolution 0 62 reza
ترینر بازی sniper2 0 122 reza
اموزش انلاین کردن بازی gta5 0 105 reza
برنامه مخصوص طراحی شهر در بازي GTA SAN ANDREAS 0 84 reza
اضافات بازی gta 5 0 261 reza
نقد بازی لطفعلی خان زند 0 67 reza
سیو 20 مرحله ی gta 5 به ترتیب 0 125 reza
راهنمایی بازیCall Of Juarez Bound In Blood 0 60 reza
سیو بازی need for speed most wanted 0 70 reza
داستان بازی max payne3 0 68 reza
نقد بازی sleeping dogs 0 103 reza
نقد بازی قتل در کوچه های طهران 0 87 reza
داستان کامل به همراه نکات جالب بازی assassins cread 0 78 reza
کد تقلب بازیMax Payne 2: The Fall of Max Payne 0 71 reza
کد تقلب بازیsims2 0 68 reza
کد تقلب بازی FAR CRY3 0 79 reza
کد تقلب بازي Enter The Matrix 0 69 reza
کد تقلب بازی سام ماجرا جو 0 67 reza
نقد و بررسی بازی سام ماجرا جو 0 71 reza
نقد و بررسی بازیCall of Juarez : Bound in Blood 0 89 reza
رضا بازدید : 55 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (0)

یه شو بی نصف شو بی نیمه د شوگار


دل گریبونم گرت سی دین یار
 شب بود و شب از نیمه گذشته بود، دلم گرفته بود و بهانه یارم را می گرفت
::
::

::

گیانه دوریی که م قه ت مه گره له دل
بولبول علشق بیت ناتوری له گول
چونکه بولبولیش ئاواتی گوله
منیش یادی توم هه ر له ناو دله

جانانم غم دوری وفراقم را به دل راه نده
وقتی بلبل عا شق است باگل قهر نمیکند ( جدا نمیشود)
چون آرزوی بلبل بودن در کنار گل است
من هم یاد وخاطر تورو در دل دارم


::

::
::

تالی دورییه که ت به دل ئه کیشم .له سه ر خه یالت فرمیسک ئه ریژم.

قه د خه یال نه کی تو له یاد بکه م . مه گه ر لو روژه ی کوچ بو خاک بکه م
غم دوریتو میخورم.با خیالت گریه میکنم.

اصلا تو رو از یاد نمیبرم مگه اون روزی که بخوام بمیرم.
::
::

::

تالی دوریه که ت به دل اکیشم
له سر خیه یالت فرمیسک اریژم
قد خیه یال نه که ی تو له یاد به که م
مگر او روژی کوچ بو خاک به که م

تلخی دوری تو رو با جون و دل تحمل می کنم .
با فکر کردن به تو اشک میریزم .
هرگز خیال نکنی تو رو از یاد میبرم .
مگر اون روزی که به خاک کوچ بکنم ( بمیرم )

::

::

::

له گوشه ی خانه قای چاوانی مه ستت
که وانی پر له تیری نازو هه ستت
دلم وه ک ئاسکیک که وتوتع داوت
مه حاله بیته رزگاری له ده ستت
از گوشه خانقاه چشمان مستت
کمان ابروان پر از تیر ناز و احساست
دل به سان آهویی در دامت اسر است
که محال است از ان رهایی پیدا کنم

“”

“”

::

گیانا که م زو وه ره نازدارم زو وه ره به س جاری بت بینم
گیانم بو خوت به ره

جانان من زود بیا نازنینم زود بیا تا برای یک بار هم که شده ببینمت
جانم را بگیر و برای خود ببر

::

::

::

یاران تةطبیرص ، زامـم کـاری‌یة دةردی ئةمجـارةم ئةوینداری‌یة
کؤترة باریکة نصضیری بـاز بص هةرطیزناتوانص بفأص ، دةرباز بص

یاران چاره‌ای ! زخم من کاریست چراکه درد م این‌ بار،درد عشق است
کبوتری‌ که به چنگ شاهین افتاده‌ است نه مجال پروازش هست نه راه گریزی

::

::

::

به تیری چاوت بو دلت بردم رقم له عیشق بوو بو فرت کردم
من عاشق نبوم داوات له کردم که عاشقت بوم له بیرت کردم .

به تیر چشمات چرا دلمو بردی بیزار بودم از عشق چرا یادم دادی
من که عاشق نبودم ازم خواستی که عاشقت شدم از یادت رفتم .

::

::

::

هه رکوئ ئه روانم تو ئه بینم
هه رکات که سه یری ئاوئنه که م ئه که م
توی تیادیاره
ته نیاجارئک خومم نه دی
که چی توئه بینم هه رچی جاره
خه تای ئاوئنه که م نیه
چاوه کانم پرن له تو

به هر جانگاه میکنم تورومیبینم
به آینه ام که نگاه میکنم فقط تو رومیبینم
یه بارم نشد خودم وببینم هربار تو هستی
تقصیر از آینه نیست
چشای من پرست از تو

::

::

::

خةرمةنی ذینم بة بادا ضوو بة دةس هیجرانی تؤ
من دةسووتصم و شةمیش بؤ حاپی من طریانة شةو
خرمن هستی‌ام را هجران تو به دست باد سپرد
من می‌سوزم و شمع نیز بر حالم می‌گرید شب

::

::

::

هه رچه ند که نات بینم
به ڵام ده نگی خه نده ت
ئه بزوێنێ
دڵی سڕم
هیچ می دانی
هر چند که ناپیدایی
اما دل شکسته ام می گوید
می آید صدایی

::

::

::

ضؤن نةطرییم من بة کوپ، شصواوة لصم أؤذ و شةوم
بؤ تةوافی أؤذی رووت شصواوة و سةرطةردانة شةو

چگونه نگریم منی که روز و شبم را بازنمی‌شناسم
بهر طواف خورشید روی توست که شب سرگردان است

::

::

::

شةوقی أوویی تؤیة رووناکی دپی سةوداسةرم
بؤ تریفةی ماهی أووت ضةن بص‌سةروسامانة شةو

شوق دیدار روی تو روشنی‌ بخش دل سودایی من‌ است
بی‌ فروغ ماه رویت ، جلوه و جلایی ندارد شب

::

::

::

بـص تؤ هـةناوم باخی بـص‌ئاوة طوپـی ئـاواتم سیس و ذاکـاوة
ضاوم لـة أصذنةی بةزةیی تؤیة بةسیةتی خةزان وادةی ضرؤیة

بی یادت دلم باغ تشنه‌ای خواهد‌شد بی یادت گل امیدم خواهد پژمرد
چشم امیدم به باران رحمت توست پس پاییز مرا بهار پرشکوفه‌ گردان

::

::

::

دلم نایه گولی سور له هیچ داریک بقرتینم
الیم نه وه ک دلی تو بی ,له دلی خومی برنجینم..

دلم نمیاد هیچ گل سرخی رو از ساقه ش بچینم
پیشه دله خودم میگم: نکنه یه وقت دل تو باشه

::

::

::

رازیم ئه گر دوای مردنیش بو ساتی بییته سه رگورم
تا بزانی من و ه ک تو نیم, له گوریشا.. دل ناگورم

راضیم اگر بعد مُردنم هم برای یک لحظه بیای سر قبرم
تا بدونی من مثل تو نیستم,تو قبر هم… دلبرو عوض نمیکنم

::

::

::

بحری غم شپولی نیه
شوی جدایی بیانی نیه
خوش ویستی توش کوتایی نیه

اقیانوس غم موجی نداره
شب جدایی قادر به بیان نیست
دوست داشتن تو پایانی نداره

::

::

::

ئه ی چرای ته مه ن دلمت پیشکه ش بی
گه رله یادت که م قه بر جیگه م بی

ای چراغ عمر من دلم تقدیمت باد
گر ز یادم بری قبر جلیگاهم باشد

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما کاربران گرامی به وبلاگ خودتون خوش اومدید. امیدوارم از مطالب این وبلاگ خوشتون بیاد و نظر بدید. اماده تبادل لینک اتوماتیک با شما دوستان گرامی هستم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 197
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 124
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 284
  • بازدید ماه : 978
  • بازدید سال : 5,121
  • بازدید کلی : 28,557
  • کدهای اختصاصی